Drogi użytkowniku!
Witaj na męskim forum! Jeżeli poszukujesz tutaj pomocy w temacie seksu, związków, mody, zdrowia lub czegokolwiek innego, dołożymy wszelkich starań, abyś wyszedł (albo został) z uśmiechem na ustach. Nim będziesz stawiać swoje pierwsze kroki, zapoznaj się proszę z regulaminem (I zasadami poprawnej pisowni). Nie bój się zakładać nowych tematów i proponować zmian na forum, każda pomoc jest mile widziana.

Ile %tygodnia w sporcie?

Treningi, suplementacja, dieta, problemy z ćwiczeniami, porady dla początkujących i inne.
Awatar użytkownika
LilPeneros
Warchoł
Posty: 313
Rejestracja: 29 sie 2016, 12:25
Płeć: Mężczyzna

#11 Ile %tygodnia w sporcie?

Nieprzeczytany postautor: LilPeneros » 28 lis 2018, 13:10

salata pisze:Źródło posta RPT wybrałem że względu na efektywność i to że idealnie wpasowuje się w ramy czasowe jakie mam na trening. 45minut to max jaki mam 3 razy w tygodniu. Rodzina, praca i inne obowiązki. 2-3 serie na ćwiczenie skupiam się na ćwiczeniach angażujących najwięcej partii ciała. Martwy ciąg np. pierwszy set rozgrzewający 80kg X 8. Jaki że na początku ma się najwięcej siły drugi set to 6-7 powtórzeń (140kg). Jak dochodze do 8 powtórzeń to zwiększam ciężar o 5kg. Drugi set to 7-8 powtórzeń z ciężarem o 10% mniejszym (125kg). 9 powtórzeń oznacza zwiększenie ciężaru o 5kg. "Pompa" po czymś takim jest olbrzymia.
Najgorzej póki co z przysiadem ze sztangą że względu na obawy o kręgosłup. Tu zdecydowanie mniejszy ciężar i więcej powtórzeń.

Co do samej redukcji to idzie dobrze. Juz 1kg do tyłu. IF to wg mnie najlepsze narzędzie do redukcji. Zero stresu liczenia kalorii. 2 dni postu, a reszta dni full relax wliczając domowy serniczek.

Obecnie kolejna nieplanowana przerwa w treningach, bo dzieciaki przewlekły anginę do domu i niestety wszyscy jedziemy na antybiotyku. Oby do piątku.

Jeśli chodzi o trening nóg, a problem z kręgosłupem, to wypróbuj takie ćwiczenie jak Farmer squat czyli przysiady ze sztangielkami trzymanymi w dłoniach.
Tak jak tu:

https://www.youtube.com/watch?v=v_c67Omje48

Tutaj od 52 sekundy Steve Reeves wykonuje właśnie Farmer Squats:

https://www.youtube.com/watch?v=Mo7L7oHpsuo

Poza tym zobacz ten artykuł:

https://bit.ly/2rboeeS

a także komentarze pod artykułem.

Awatar użytkownika
salata
Arogant
Posty: 230
Rejestracja: 01 wrz 2016, 13:54
Płeć: Mężczyzna

#12 Ile %tygodnia w sporcie?

Nieprzeczytany postautor: salata » 28 lis 2018, 14:21

Lil, wszystko wiem i uważam, że nie można źle wybrać terningu jeżeli bazuje się na doświadczeniach starej szkoły, bo oni mało kiedy mogli wykorzystywać maszyny i skupiali się na cwiczeniach wielostawowych. Sam robie treningi naprzemiennie z masą własnego ciała oraz z obciążeniem. Co do nóg, to u mnie wymiennie 2 z trzech poniżej:
* wykroki ze sztangielkami
* goblet squat
* front squat
Jezeli natomiast piszemy o treningu z masą ciała to:
* sissy squat
* air squat (10s na powtórzenie)
Nie zlaeży mi i nie chce zbudować nóg jak kulturyści. Wystarczą mi takie jakie już mam. Są fajnie "wyciosane" i wiem, że ww zestaw jest dla mnie optymalny. Farmer squat jest fajny, ale preferuję raczej goblet, bo ten ostatni angażuje więcej grup miesniowych.
pozdrawiam / mvg / mvh
Salata


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość