Drogi użytkowniku!
Witaj na męskim forum! Jeżeli poszukujesz tutaj pomocy w temacie seksu, związków, mody, zdrowia lub czegokolwiek innego, dołożymy wszelkich starań, abyś wyszedł (albo został) z uśmiechem na ustach. Nim będziesz stawiać swoje pierwsze kroki, zapoznaj się proszę z regulaminem (I zasadami poprawnej pisowni). Nie bój się zakładać nowych tematów i proponować zmian na forum, każda pomoc jest mile widziana.

Nowy program treningowy

Treningi, suplementacja, dieta, problemy z ćwiczeniami, porady dla początkujących i inne.
Awatar użytkownika
LilPeneros
Warchoł
Posty: 307
Rejestracja: 29 sie 2016, 12:25
Płeć: Mężczyzna

#11 Nowy program treningowy

Nieprzeczytany postautor: LilPeneros » 18 lis 2016, 14:38

To zależy na jakiej diecie ktoś jest (węglowodanowa, czy tłuszczowa).
Na diecie tłuszczowej nie potrzeba większych ilości białka niż 1,5 na kg masy ciała i to zazwyczaj nawet jeśli mowa tu o osobach na cyklu sterydowym.

Pewien polski kulturysta zawodowy wspomniał w jednym z wywiadów, że będąc na diecie tłuszczowej jada 1,5 g białka na kg masy ciała.

Awatar użytkownika
unbroken
Użyszkodnik
Posty: 29
Rejestracja: 01 wrz 2016, 19:33
Płeć: Mężczyzna

#12 Nowy program treningowy

Nieprzeczytany postautor: unbroken » 19 lis 2016, 17:46

Z tego co wiem, to 1,5g/kmc to wartość dużo za duża na tłuszczach. Przy założeniu pozyskiwania białka ze źródeł takich jak żółtka, podroby, wywary szpikowe. Dla celów budulcowych tego białka potrzeba dużo mniej - 0,8 wystarczy. Wiadomo, że nie dotyczy to 'profesjonalistów' kłujących tyłki. Szkoda zdrowia na więcej.

Awatar użytkownika
LilPeneros
Warchoł
Posty: 307
Rejestracja: 29 sie 2016, 12:25
Płeć: Mężczyzna

#13 Nowy program treningowy

Nieprzeczytany postautor: LilPeneros » 27 lis 2017, 12:32

Ser ricotta w Biedronce nazywa się Capreggio i kosztuje 3 zł za opakowanie 250 g.
Zawiera ok. 10,7 g białka w 100 g (ten z Lidla zawiera tylko 7,7 g białka w 100 g), do tego zawiera mniej tłuszczów od sera z Lidla, więc dla mnie na diecie węglowodanowej ser z Biedronki jest lepszą opcją pod względem składu.
Natomiast ser z Lidla ma tą przewagę, że jest smaczniejszy, a poza tym u kogoś na diecie tłuszczowej sprawdzi się lepiej.

stark80
Zbanowany
Posty: 31
Rejestracja: 09 mar 2018, 7:08
Płeć: Mężczyzna

#14 Nowy program treningowy

Nieprzeczytany postautor: stark80 » 19 cze 2018, 7:13

Obecnie swoją aktywność fizyczna przerzuciłem na zewnątrz. Staram się ćwiczyć na świeżym powietrzu.

Awatar użytkownika
LilPeneros
Warchoł
Posty: 307
Rejestracja: 29 sie 2016, 12:25
Płeć: Mężczyzna

#15 Nowy program treningowy

Nieprzeczytany postautor: LilPeneros » 20 cze 2018, 13:45

stark80 - chyba nie powiesz mi, że przerzuciłeś się na te śmieszne pseudosiłownie pod chmurką przeznaczone dla emerytów ?

stark80
Zbanowany
Posty: 31
Rejestracja: 09 mar 2018, 7:08
Płeć: Mężczyzna

#16 Nowy program treningowy

Nieprzeczytany postautor: stark80 » 26 cze 2018, 11:30

Nie no coś Ty!
Normalnie rowerek i pedałowanie na około 30-40 km.
Rowerek - trekking, więc można zarówno jeździć w trudniejszym jak i w łatwiejszym terenie.
Cenowo też są okey, bo za około 1500 zł mozna mieć całkiem fajny sprzęcik.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2018, 10:33 przez stark80, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
LilPeneros
Warchoł
Posty: 307
Rejestracja: 29 sie 2016, 12:25
Płeć: Mężczyzna

#17 Nowy program treningowy

Nieprzeczytany postautor: LilPeneros » 26 cze 2018, 22:09

Rower jest bardzo dobrą aktywnością fizyczną, bo w przeciwieństwie do biegania nie eksploatuje mocno stawów kolanowych.
Jednakże nie ma co przesadzać z objętością jazdy rowerem (czasem jazdy, a co za tym idzie pokonywanym dystansem).
Zalecałbym nie więcej niż godzinę dziennie.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość